روش‌های افزودن اسکیما به سایت
نوشته شده توسط : عباسی

برای به کار گیری از کدهای اسکیما در وب سایت سئو در مشهد طرز‌های رایا پارس مختلفی what is seo وجود داراست؛ طریق‌هایی مثل تایپ کردن کدهای منحصربه‌فرد، به کارگیری از پلاگین‌های مهیا یا این که ابزارهای مجانی. بااین‌هم اکنون به عبارتی‌طور که پیش از این گفتیم گوگل، میکرودیتا را به سایرین ترجیح میدهد. پیرو پروسه ایفا نحوه میکرودیتا و شیوه به کارگیری از یک نرم افزار بی آلایش و کاربردی را یادگرفتن خوا هیم بخشید.

نحوه به کار گیری از میکرودیتا
میکرودیتا مشمول سه تگ itrmtype، itemprop و itemscope میباشد که هرمورد برای مورد خاصی به‌کارگرفته می شوند. به عنوان مثال در شرایطی‌که بخواهید در سایتتان نوشته‌ی علمی‌ای را با قضیه «معرفی فیلم» با به کارگیری از طریق میکرودیتا نشان‌گذاری فرمائید، بایستی طبق فرایند پایین پیش بروید:
1. تگی مانند مثال‌ی ذیل ساخت و ساز فرمایید.

قبلی

کارگردان: اصغر فرهادی
اجتماعی

2. برای کلیه ما مشخص و معلوم میباشد که زمینه این تگ، معرفی فیلم میباشد ولی برای اینکه موتورهای کاوش هم این مورد را متوجه بشوند، از گویش میکرودیتا به کار گیری میکنیم. در میکرودیتا، itemtype قضیه تگ را برای موتورهای کاوش معلوم می‌نماید و itemscope حوزه تگ را نماد میدهد و سبب ساز میگردد که موتور کاوش این جعبه را به‌طور بی نقص تحقیق کند. هم اکنون بایستی از این دو تگ در تگی که طی مرحله اولیه ساخته‌اید به صورت ذیل استعمال نمایید:

قبلی

کارگردان : اصغر فرهادی
اجتماعی

3. در‌این مرحله برای با صرفه‎سازی اجزای این جعبه و محتویاتش برای موتورهای کاوشگر بایستی از تگ itempropاستفاده نمائید:

قبلی

کارگردان : اصغر فرهادی
اجتماعی

4. به‌این شکل کد اسکیمای شما مهیا میگردد. با وصال به‌این مرحله می توانید پس از تگ آن را در سایتتان قرار دهید.
نکته 1 : شما هر موضوعی را که برای جعبه‌ها تمجید می کنید می بایست از itempropهای منحصربه‌فرد آن مسئله هم به کار گیری فرمائید. در نمونه معرفی فیلم قبلی، اسم فیلم با «name»، کارگردان با «director» و نوع (ژانر) فیلم با «gener» مشخص و معلوم‌شد‌ه‌است. در حالتی که شما در حیث دارید که برای موضوعات دیگری از کد اسکیما به کار گیری فرمائید، می توانید به پیوند Schema.org/docs/full.html رمز بزنید. در‌این کاغذ با کلیک روی هر زمینه itempropهای مرتبط با آن برایتان اکران داده میگردد.
نکته 2 : درصورتی‌که طراحی سایت‌سایتتان را با استعمال از سیستم رئیس محتوای وردپرس صورت گرفته میباشد، فعالیت معمولی‌خیس خواهد بود. به‌این خیال که میتوانید برای به کار گیری از میکرودیتا از یک افزونه (پلاگین) schema creator استعمال نمائید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: